2010. október 21., csütörtök

Lehet jelentkezni!!!

Szerintem mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy dühünket ki kell adni magunkból, különben felemészt bennünket. Ez a gondolat vezérelt, amikor megalkottam a Felbaszódva című blogot, ahol hirtelen felindulásokból születtek a legjobb bejegyzések. Néha trágár szavakat használva jutottam el egyes esetekben a végkifejlettig. Mostanában viszont már nem voltam dühös a világra, de néhány embertársamra sem. Legalábbis annyira nem, hogy azt szöveg formájába öntsem. Pontosan ezért hívtam meg még két embert, akik gyarapíthatják az idegbeteg szociopaták eme fellegvárát és írásaikkal szórakoztathatják a kedves, illetve kevásbé kedves olvasókat! Ha másnak is kedve támad kifejteni idegességét, fentartásait egyes embertársai, a rendszer, vagy bármi felé is, akkor szívesen várjuk az írásokat. Nálam lehet jelentkezni ;)
Szép napot mindenkinek és nem szabad elfelejteni, hogy a dühöt ki kell adni magunkból, mert ha mindenki megtenné ezt, akkor sokkal kevesebb frusztrált ember lézengene a hétköznapokban!

Nincsenek megjegyzések: