2015. április 6., hétfő

Nem is tudom

Pont azon filózok, hogy mi az, ami kiegyensúlyozhatná az életem. Talán valami, amit szívesen csinálok. De sajnos nem az az élet van manapság, hogy mindenki abból él, amit szeret... Mármint, szeretem én a munkámat, de már valamiért nem villanyoz fel annyira, mint az elején... Néha azért, nem tagadom, vannak jó pillanatai :) Meg persze minden melónak megvan a maga szépsége.
Valamikor sör-nagyraktárban dolgoztam. Az is érdekes volt. Érdekes emberekkel voltam körülvéve, érdekes emberekkel találkoztam nap mint nap és persze legalább 25 kilóval kevesebb volt rajtam. Olyan súlyokat mozgattunk naponta, hogy ép ésszel fel nem fogható. Néha akár 10 tonna sör és egyéb alkohol is átment a kezünkön. Szerettem.
De minden változik és most mással keresem a kenyerem. Embereket zaklatok egy mikrofonnal. Vajon ők élvezik, hogy egy szivacsos végű valamibe kell beledumálniuk? Talán egyszer megkérdezem valakitől... vagy mindenkitől. Az lenne az igazi :)

Nincsenek megjegyzések: