2009. április 2., csütörtök

Kofolát akarok, csapoltat...

Itt van április elseje és a Golfban folynak a munkálatok. Lassan készülődnek a nyitáshoz és a Laci bácsi mondta is, hogy holnap már teljes nyugalomban szürcsölhetjük a sörünket a természet lágy ölén. Erre vár mindenki, akinek valamit is jelent ez a hely. Én személy szerint mondhatom, hogy szinte itt nőttem fel. Már az idejét sem tudom, hogy mikor látogattam el ide az első alkalommal, de annak már jó pár éve. Még minden bizonnyal gimnazista voltam, csak azt nem tudom, hogy már a nagyok közé tartoztam e, vagy még a kicsikhez… de egy biztos: nem tegnapelőtt volt. Most újra itt vannak ők, akik nem kis részben járulnak hozzá a nyarunk boldogságához és teltségéhez. Itt van Erzsi néni és Laci bácsi, akik nem tudom, hogy mennyire vannak megfizetve, de az biztos, hogy nem a pénzért csinálják, az emberek, gyerekek éltetik őket.

Na de a lényeg, hogy már április másodika van, mert még tegnap kezdtem el ezt a bejegyzést írni, csak aztán nem sikerült feltennem, mert eléggé beboroztunk a Kittivel az este, és amikor hazaértem, nem voltam a saját koordinációs-képességem teljes birtokában, úgyhogy inkább lefeküdtem aludni.

Most csinálok valami finom ebédet és aztán irány ki a szabadba ugyanis nyitva van minden fiatal nyári rezidenciája. :D

Nincsenek megjegyzések: