2009. szeptember 22., kedd

nem is tudom

Az embert néha elkapja egyfajta nosztalgikus hangulat, ami teljesen hatalmába keríti és ráparancsol, hogy írjon. Kényszeríti, hogy leírja gondolatait, érzéseit az emlékkel kapcsolatban és addig nem hagyja nyugodni, amíg ezt meg nem teszi. Így történt velem is a minap, akkor vetettem papírra az alábbi szösszeneteket.


Álom

mézédesen alszol mellettem

fekszel az ágyban

párnák alatt lélegzel

be levegőt, s illatot

árasztanak a mezei virágok

csokorba kötve a kezemben

van a sorsod, az életem

nélküled semmit sem ér-

-demes ezt csinálni velem

maradhatnál álmomban

mikor mézédesen alszol.


Fülledt

az én izzadságom rajtad,

a tiéd pedig rajtam szárad;

nem hagynám,

hogy ezzel vége legyen

e hosszú éjszakának.


Fürtök

Mókás volt a hajad reggel,

Mert kócosan ébredtél a karomban

S mikor rám néztél, elnevettem magam.

A reggeli nap játszott a hajaddal.

Nincsenek megjegyzések: