2009. szeptember 18., péntek

Leesett az arcom...

Ma a kezembe kaptam az Irodalmi szemle című szlovákiai magyar irodalmi folyóirat ehavi számát és mit ne mondjak, egyenesen a földről szedtem össze az arcomat. Tudtam én, hogy közölték egy novellámat, mert ezzel tisztában voltam, de csak ennyi...
Kerestem én magam a tartalomjegyzékben és látom, hogy nem azt a prózát hozták le, amiről tudomást szereztem, hanem egy másikat, konkrétan a Szivárvány színeit. Oda is lapoztam a megadott oldalhoz és akkor látom, hogy nem csak egy van, de három darab is. Na akkor lepődtem meg "kitudjamár" hányadik alkalommal. Ott volt ugye az előbb említett próza, majd a Te is zsákban végzed és a Szőke fürtök is. Mindig is dédelgettem magamban egy pici álmot arról, hogy egyszer a Szemle közli valamelyik írásomat. Amikor elkezdtem forgatni a tollat, nagyon távolinak tűnt a dolog és most, hogy megtörtént, nem örülök neki annyira, mint kéne...
Nem magamat akarom fényezni, de azért nagyon nagy dolog, ugyanis a Szemle nagyon sok ember számára elérhetetlen. Mondják is néhányan, hogy az ott publikáló írók átlagéletkora 70 felett van és az nem is írhat, aki nem töltötte még be a hetedik ikszet. Ezek szerint javítottam az átlagon. :)

Nincsenek megjegyzések: