2010. február 11., csütörtök

Világok harca


Azt kérded, ki vagyok. Talán csak egy félszerzet, vagy egy féllény, aki itt ragad a két világ közt. A két világ közt, melyek az élet és a halál lakhelyei. De akkor minek neveznél engem? Ki lehetek én, aki itt ragadtam?
Azt kérded, miért? Vannak hülye kérdéseid, az biztos. Honnan tudnám, hogy mi lehet ennek az oka? Talán csak valami rossz dolog, amit a múltban követtem el, talán valami, amit elkövetni szándékozom. Nem tudhatom, mi az oka, de ha tudnám, akkor elkövetnék ellene valamit. Azonban ezt nem tehetem.
Miért van az, hogy csak így ide lehet ragadva valaki a két rész-egész közé? Mindennek megvan a maga oka és okozója. Az enyém vajon mi lehet? Talán az önzőségem és okozóm a sors. Vagy esetleg valami más?
Megannyi kérdés leng körül és azt sem értem, hogy én ki vagyok egyáltalán. Talán egy félszerzet? Vagy talán egy féllény?

Nincsenek megjegyzések: