2009. október 5., hétfő

Hétvégi mérleg

Úgy gondoltam, hogy megpróbálom összegezni az elmúlt napokat, de nagyon nehéz dolgom lesz, ugyanis néhány részlet homályba veszett számomra.
Tehát volt pénteken egy fotókiállítás, nevezetesen a július végi Fotómaraton nyertes képeit tárták a közönség elé a FotoklubDS alapítói. Ott volt némi borocska, aztán kocsmázás és eszméletlen részegség, aminek a vége az lett, hogy hülyeségeket csináltam. De azt hiszem, hogy ezt most nem kéne részleteznem.
A szombat is érdekesen alakult. Először úgy volt, hogy este hastáncos fesztiválra kell mennem, de végül megoldottuk, hogy ne kelljen, ugyanis vendégeket vártam. A steakhez előkészített hús hétfő óta pácban állt, ahogy azt illik és lassan készülődtem a vacsorához. Hét órakor elkezdtek potyogni a vendégeim: először megérkezett a Kinga és a Béla - utóbbi barátom enyhe másnapos érzéssel a testében. Már csak a két jómadárra várakoztunk, akik fél 7kor indultak Balázsfáról és meg is érkeztek fél8kor... biztosan hosszú volt az út, vagy éppen időhurokba kerültek. Rika neki is fogott a krumpli megsütésének és pedig hozzáfogtam a húshoz. Tomika rendesen felkészült, mert bepakolt két üveg 3puttonyos Tokajit, volt veres borját és egy rosét is. A koronát a kínálatra a másfél liter vegyes házipálesz tette fel.
Végül Móóóóó is megjelent, aki segítségünkre volt a felhozatal elpusztításában. A kaja szerintem nagyon jól sikerült és újra vágyom a steak ízét a számba :) Mikor a nagyja ember elpotyogott, Móóval és Bélussal a város felé vettük az irányt. Ekkor már csak fél üveg veres-, fél rosé és egy teljes üveg fehérborunk volt. A továbbiakat nem szívesen részletezném, mert olyan helyen hánytam, hogy ha azt bizonyos emberek megtudnák, lehet, hogy nem származna belőle semmi jó... na meg, hogy kivel piáltam tovább és hol.
A lényeg az volt, hogy másnap legszívesebben meghaltam volna és még este is fájt mindenem, pedig nem vagyok másnapos-típus. Sok volt a szesz :)
Furcsa egy este volt, az biztos, és valahogy nem tudom eldönteni, hogy megismételném e. Lehetne, csak lényegesen kevesebb piával, vagy pedig csak egy fajtával. Remélem lesznek képek is és akkor majd pótolom azok hiányát. :)

Nincsenek megjegyzések: