2009. május 20., szerda

Köszönöm

Most kicsit szemezgetek az éjjeli alkotásokból, mert mostanában valahogy beindultam. Régen volt már ilyen nagy írói étvágyam és magamon is csodálkozom. Igaz, vannak olyanok, amiket összefirkálok, mert nem tetszenek, de a 75 százalék megállja a helyét... szerintem ;)
Még egyszer köszönöm!


Udvara vagy ágya?

Sötét van már,
A Hold is az éjszaka csendjét nyögi;
Vagy valaki hátulról szereti!

Tabu

Kéne egy kis titkolt erotika ennek a világnak,
Mert nem tudok róla, hogy létezne!

Édes

Hárman voltunk az este,
Mindenki dolgozott, csak én feküdtem,
A legfáradtabb mégis, én magam lettem.

Múlt

Búgó-csiga lehettem volna,
Ha időben észhez kapok,
Vagy akár Pedro rágó,
Ha abban a korban maradok.

Latin

Fél szavakból megértelek,
De nem akarom azokat sem,
Nem akarlak megérteni,
Engem csak a test érdekel.

Kudarc

Pimaszkodik az énemmel,
Belémköt, mintha beton lennék,
De nem is rémlik neki,
Hogy e találkozás, csak kósza emlék.

Szavanna

Oroszlánként támadsz,
Tudom, mert figyellek és látlak,
De a vadászból is lehet,
Szelídített állat.


Nincsenek megjegyzések: