2009. május 11., hétfő

Rockabilly, sör, diszkó

Ez a három dolog jellemezte a legutóbbi hétvégét. Pénteken indult az egész, amikor is Kittivel elhatároztuk, hogy elmegyünk Bős "városába" meghallgatni a Devil Street 13 elnevezésű zenekart. Aztán meggondoltam magam és inkább söröztem egyet a Golfban... de a harmadik sör után megint megjött hozzá a kedvem. Szerencsénkre akadt egy jótét lélek, aki hajlandó volt elfuvarozni bennünket a koncertre, majd haza! Ami persze nem haza volt, hanem a Patriot-ba, ahol hétvége lévén ismét diszkóparty volt, persze tele ismerőssel... Az este eredménye egy újonnan szerzett 3decis Budwaros pohár.

A szombat is érdekesen alakult: Először kerti sütés sok zsíros kajával, aztán megint Patriot rosszkedvűen és BUNKÓN (csak, hogy igaza legyen a Lucinak is). Olyan kurva dühítő tud lenni, amikor az ember iszik és mégsem tud berúgni, aztán annyira felhúzza magát, hogy el is indul haza, mert a Gyuri nem bír megérkezni :P

Vasárnap nyugodtság, Golfozás, punnyadás. Megint megtörtént az, ami általában előjön nálam: kb. este 11 óra volt, amikor felébredtem. De most komolyan. Egészen addig teljesen be voltam punnyadva és el tudtam volna aludni az asztalon, de amikor elmentem sétálni, akkor keltem fel. Ezt rakjátok össze baszki!



Tobónak tetszik a party



- Most akkor mi van?


Énekeljünk EmilRulezt!

Nincsenek megjegyzések: