2009. május 20., szerda

Megint és újra

Egyszerűen nem bírok magammal. Nem megy nekem ez a tanulás, egyszerűen annyira le tud fárasztani, hogy az már szinte fárasztó :P
De most komolyan... lassan 25 leszek és még mindig tanulok, de talán nem is ez az ami zavar, mert van aki még 50 évesen is tételeket magol, de én nem szeretem, ha valaki megmondja, hogy mit kell csinálnom, mit kell olvasnom, vagy hova kell mennem. Én már szabadságra vágyom és semmiféle kötöttségre, legalábbis olyanra nem, amit nem én akarok magamnak...
Parancsoljatok, még néhány gyöngyszem a tegnapelőttiekből:

Döntésképtelen

Kérdés vagy a fejemben;
Hatalmas Enigmaként telepedsz rám,
S mint keselyűk a májból,
Te lényemből zabálsz!

Vajon?

Feledésbe merülök,
Csak tudnám, van e alja,
Hogy kimászhassak,
Ha kedvem a sört akarja.

Nagy takarítás(ítás)

Képtelen vagyok gondolkodni,
Nem megy ez nekem,
Hogy a fejem kacatjait
a helyükre tegyem.

Önfegyelem

Fegyelmezem magam,
De meddig bírok velem?
A testem hamar megtörik,
S a lelkem elszelel.


Nincsenek megjegyzések: