2009. május 22., péntek

Megint egy kis irodalom

Csak azért, hogy poétika terén se maradjunk szárazon, "neszenektek" alapon kaptok tőlem egy pár metafora-bombát. Akinek tetszik, az rendben van, akinek meg nem, az is. Nem fogok haragudni senkire, ha azt mondja valamelyik versikémre, hogy szar. De most komolyan. Mint azt már az előbbi bejegyzésekhez is írtam, kérek kritikát... mit kérek?! Egyenesen követelek! :)

Elalvás

Méregteleníted a testem,
kiizzadok minden károsat,
s mikor lefordulsz rólam,
várom az álmomat.

Vár állt

Tökéletesen eltévelyedtem,
romok közt bolyongok.
Milyen romok ezek?
Talán házból, vagy várból maradtak?
S letűnt korok emlékei,
vagy ennek a kornak.

(Ét)vágy

Dilettáns lehetek,
hát meneküljetek,
mert még nem ettem,
de embert ehetek.

(v)ágy

Henteregsz, s hentergek,
lepedőbe csavarlak,
de csak akkor,
ha én vagyok alattad.


Nincsenek megjegyzések: